Binnendienst medewerker: verhuur en coördinatie van onze lift-projecten
Jouw functie is ontzettend belangrijk binnen onze organisatie. Natuurlijk draait bij ons alles om de verhuur van personen- en goederenliften met de daarbij behorende planners, onderhoudsmonteurs, technici en accountmanagers. Maar zonder jou wordt dat heel lastig. Daarom zoeken we een commerciële, zelfstandige en nauwkeurige commercieel administratief binnendienst medewerker.
Binnen ons kleine en gezellige team van specialisten ben jij de eerste contactpersoon voor de verhuur van onze bouwliften en overig materiaal en/ gereedschappen. Door het vele contact met onze klanten weet je precies wat er speelt en wat ze nodig hebben. In nauw overleg met de accountmanager buitendienst overleg je met bestaande en nieuwe relaties over onze liftprojecten en je coördineert de uitvoering van deze opdrachten
Je stelt offertes op en zorgt voor een juiste registratie in ons CRM-systeem. Dat doe je ook voor de administratieve verwerking van opdrachten en verhuurcontracten, je zorgt dat alle benodigde documenten aanwezig zijn en controleert de facturatie. Voor dat laatste monitor je in dit traject ook de verdere afhandeling van deze facturen.
Het team
We zijn een leuk team, al zeggen we het zelf. Je werkt direct samen met collega’s van de binnendienst, commerciële buitendienst, administratie en het magazijn. We werken elke dag met uitdagende klussen maar iedereen draagt zijn steentje bij. De onderlinge sfeer is daarin heel belangrijk. Dus ook gevoel voor humor.
Wie ben jij?
Genoeg over ons want we hebben natuurlijk wel een idee welke kwaliteiten je in huis moet hebben om bij ons lekker te kunnen werken. Zo heb jij in elk geval:
- enthousiasme in alles wat je doet
- rust om het overzicht te houden op hectische momenten
- affiniteit met techniek en bouw(materieel)
- ervaring met commerciële en administratieve taken
- een pro-actieve houding, oftewel: je neemt snel initiatief
- kennis van Microsoft Office en liefst ook Multivers en Insphire
- kernkwaliteiten zoals betrouwbaar, verantwoordelijk, zelfstandig, flexibel, nauwkeurig en een aanpakker
Wat bieden wij?
Daartegenover staat een goed salaris bij een mooi bedrijf met leuke collega’s. Daar bovenop bieden we leuke extra’s zoals een uitstekende pensioenregeling, aanvullende verzekeringen en we investeren graag in jouw ontwikkelingen.
In ons filmpje op onze vacaturepagina kun je alvast zien waar je terechtkomt. Ontdek Mol Lifting, proef de sfeer en kom langs voor een kop koffie en dan praten we verder.
Bel hiervoor met Arnoud Gerritsen op 078 655 2500 of mail naar arnoud@mollifting.nl
CONTACT
OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 17:00 uur
Servicedienst
24/7 bereikbaar en inzetbaar
INFO
KVK : 23072499 Rotterdam
BTW nr. : NL802204594B.01
Rek.nr. : NL45INGB0390746444
BIC : INGBNL2A